Jakość i technologia

Firma MP GROUP specjalizuje się w produkcji profesjonalnych nadwozi do samochodów dostawczych i cieżarowych, produkcji plandek , reklam i hal namiotowych:

  • skrzyniowych
  • furgonowych
  • izotermicznych i chłodniczych
  • przyczep
  • wywrotek
  • montaż HDS
  • oraz plandek i grafiki reklamowej na plandekach / pojazdach

    Posiadamy profesjonale i licencjonowane programy konstrukcyjne oraz graficzne:
  • SolidWorks,
  • TrailerWin,
  • CorelDRAW,
  • Photoshop
  • CAD

Sukces naszej firmy zależy od satysfakcji naszych Klientów, dokładamy wszelkich starań aby ich wymagania oraz oczekiwania były zawsze na najwyzszym poziomie. Dążymy, aby nasz znak firmowy był uosobieniem profesjonalnego produktu w branży oraz był kojażony z fachową obsługą i rzetelnym wykonaniem świadczonych usług.

 

Zaufali nam najwięksi producenci aut ciężarowych i dostawczych. Jesteśmy autoryzowanym producentem zabudów dla:

                                                                                     

 DAF TRUCKS POLSKA                             IVECO POLSKA                  MAN POLSKA            MERCEDES     RENAULT TRUCKS       SCANIA     VOLKSWAGEN    OPEL

 

POLITYKA JAKOŚCI

Firma MP Group Piotr Dzierzgowski kładzie nacisk na terminową realizację i jakość świadczonych usług w zakresie: Projektowania i produkcji zabudów nadwozi do pojazdów silnikowych, przyczep i naczep. Projektowania i produkcji plandek, reklam i hal namiotowych, zaspokojenie obecnych jak i przyszłych wymagań naszych klientów, systematyczny rozwój oraz doskonalenie Systemu Zarządzania.

Do podstawowych celów firmy, które są monitorowane i kontrolowane przez Kierownictwo, należą:

  • Sprawna komunikacja z klientami i spełnianie ich oczekiwań dla uzyskania przewagi konkurencyjnej
  • Terminowa realizacja świadczonych usług
  • Przestrzeganie przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
  • Szkolenia pracowników w celu podnoszenia kompetencji
  • Doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością
  • Doskonalenie kompetencji oraz świadomości pracowników niezbędnych do wykonywania codziennych zadań
  • Optymalizacja kosztów prowadzenia działalności oraz troska o środowisko naturalnie

Firma zobowiązuje się do spełnienia mających zastosowanie wymagań, w tym prawnych, administracyjnych i innych oraz zapewnienia zasobów niezbędnych dla funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z normą PN EN ISO 9001:2015.
Powyższa polityka jest znana i dostępna wszystkim pracownikom oraz stronom zainteresowanym.

Korzystamy także z norm:

  • Tolerancje ogólne - Tolerancje wymiarów liniowych i kątowych bez indywidualnych oznaczeń tolerancji, PN-EN 22768-1,
  • Podstawy tolerancji, odchyłek i pasowań, PN-EN ISO 286-1
  • Zabezpieczanie ładunków na pojazdach drogowych - Budowa pudeł pojazdów do przewozu towarów - Wymagania minimalne, PN-EN 12642,
  • Rysunek techniczny. Rzuty na rysunkach technicznych maszynowych, PN-ISO 128-34
  • Nadwozia wymienne i pojazdy do ich przewozu - Opończe - Część 1: Wymagania minimalne PN-EN 12641-1,
  • Nadwozia wymienne i pojazdy do ich przewozu - Opończe - Część 2: Wymagania minimalne dotyczące opończy kurtynowych PN-EN 12641-2,
  • Mocowanie ładunków na pojazdach drogowych, Punkty mocowania na pojazdach używanych do przewozu towarów, Minimalne wymagania i badania, PN-EN 12640,
  • POPRAWKA do POLSKIEJ NORMY PN-EN 1993-1-8:2006/Ap2,  dotyczy PN-EN 1993-1-8:2006,  Eurokod 3: Projektowanie konstrukcji stalowych Część 1-8: Projektowanie węzłów.
  • Nasza platforma najazdowo-transportowa z funkcją sprzęgania pojazdów przeznaczona do pojazdów typu Pomoc Drogowa przeszła rygorystyczne badanie wg wymagań regulaminu ONZ nr 55R-02/01

           


Gwarantujemy szeroki asortyment wyrobów, świadczonych usług opierajacych się na zgodnościach prawnych, gwarancje oraz koordynacje zleceń pomiędzy poszczegulnymi działami gospodarki.

Realizacja Polityki Jakości oraz funkcjonowanie systemu nadzorowane są poprzez audity wewnętrzne i przeglądy zarządzania.

Nasz personel zna i stosuje się do założeń Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.

Tabela dopuszczalnych wymiarów pojazdów w krajach europejskich.

Schemat instalacji elektrycznej zabudowy typu chłodnia

Schemat instalacji elektrycznej zabudowy kontenerowej

Schemat instalacji elektrycznej zabudowy typu najazd

Schemat instalacji elektrycznej zabudowy typu platforma

Schemat instalacji elektrycznej przyczepy

Schemat instalacji elektrycznej zabudowy skrzyniowej

Schemat instalacji elektrycznej zabudowy skrzyniowej z plandeką

Schemat instalacji elektrycznej wywrotki

 

Spełniamy również wymagania normy VDI 2700 8.1 oraz 8.2

Szczegóły dotyczące bezpieczeństwa transportu według normy VDI 2700 8.1 oraz 8.2

 

Przed rozpoczęciem użytkowania  kontenera izoterma, skrzynia ładunkowa , wywrotka, najazd

należy zapoznać się z zasadami bezpieczeństwa oraz zaleceniami Producenta.


Firma  MP GROUP  nie ponosi odpowiedzialności oraz wyklucza jakiekolwiek świadczenia gwarancyjne za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania

magazynowania oraz eksploatacji kontenera izoterma, skrzynia ładunkowa , wywrotka, najazd

Instrukcja Użytkowania:

Instrukcja prezentuje prawidłowy sposób montażu, podłączenia, eksploatacji i konserwacji kontenera izoterma, skrzynia ładunkowa , wywrotka, najazd.

 

Przed rozpoczęciem użytkowania  kontenera izoterma, skrzynia ładunkowa , wywrotka, najazd

należy zapoznać się z zasadami bezpieczeństwa oraz zaleceniami Producenta.

 

Firma  MP GROUP  nie ponosi odpowiedzialności oraz wyklucza jakiekolwiek świadczenia gwarancyjne za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania

magazynowania oraz eksploatacji kontenera izoterma, skrzynia ładunkowa , wywrotka, najazd

Zasady bezpieczeństwa:

1.Kontenera, izoterma, skrzynia ładunkowa , wywrotka, najazd, należy eksploatować zgodnie z ogólnymi zasadami BHP i P.poż.

  1. Naprawy i przeglądy serwisowe instalacji elektrycznej, hydraulicznej, powinna wykonywać osoba wykwalifikowana z odpowiednimi uprawnieniami.
  2. Przed przystąpieniem do czynności serwisowych i przeglądowych, montażowych  należy odłączyć zasilanie główne zewnętrzne kontenera izoterma, skrzynia ładunkowa , wywrotka, najazd
  3. Co najmniej raz w roku należy dokonać przeglądu stanu technicznego kontenera izoterma, skrzynia ładunkowa , wywrotka, najazd
  4. Nie zmieniać elementów zabudowy kontenera izoterma, skrzynia ładunkowa , wywrotka, najazd).
  5. Nie włączać (wyłączać) urządzeń elektrycznych wilgotnymi rękami, urządzenia elektryczne, wyciągarki , agregaty, siłowniki, itp., należy doglądać  co 3 miesiące
  6. Zachować szczególną ostrożność przy pracach: związanych z transportem, montażem, serwisowaniem,. W trakcie w/w czynności należy przestrzegać ogólnych zasad BHP.
  7. Nie wkładać rąk pod kontenera izoterma, skrzynia ładunkowa , wywrotka, najazd, pomiędzy słupy narożne i ramy pośrednia– groźba uszkodzenia kończyn.
  8. Czyszczenie   kontenera izoterma, skrzynia ładunkowa , wywrotka, najazd

   może być przeprowadzone przy użyciu środków w płynie pozbawionych kwasów i rozcieńczalników.

  1. Zabrania się czyszczenia dużym strumieniem wody.
  2. Należy regularnie wietrzyć kontener, izoterma
  3. Zabrania się chodzenia po dachu.
  4. Należy zapewnić smarowanie zawiasów, klamek, rygli zewnętrznych i wewnętrznych.
  5. W przypadku obfitych opadów śniegu należy usuwać śnieg  z dachu używając do tego celu odpowiednich narzędzi aby nie zniszczyć zabudowy
  6. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powłoki lakierniczej należy niezwłocznie wykonać zaprawki malarskie, aby uniknąć powstania ognisk korozji.
  7. Zabrania się w kontenerach izotermach : wieszania  jakichkolwiek przedmiotów, palenia tytoniu, używania niesprawnych lub

                 wątpliwego pochodzenia urządzeń elektrycznych  grzewczych, przechowywania  materiałów łatwopalnych.                                                      8. W trakcie użytkowania należy dokonywać regularnych przeglądów stanu technicznego kontenera wraz z jego seryjnym wyposażeniem                oraz niezwłocznie wykonywać wszelkich napraw uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego użytkowania.           

          Nie wolno demontować paneli, ścianek działowych i dokonywać jakiejkolwiek przeróbek

           poszczególnych elementów kontenera bez zgody Producenta.

 

  1. OGÓLNE ZASADY WŁAŚCIWEGO I BEZPIECZNEGO UŻYTKOWANIA POJAZDU

Zabronione jest przeciążanie pojazdu ponad dopuszczalną ładowność.

Zabronione jest rozmieszczanie ładunku w sposób powodujący naciski punktowe.

Zabronione jest przekraczanie nacisków administracyjnych i konstrukcyjnych.

Zabronione jest przewożenie materiałów niezgodnych z przeznaczeniem pojazdu np.: stal w kręgach, materiały niebezpieczne lub płynne.

Przed rozpoczęciem rozładunku należy sprawdzić stan i sposób podłączenia instalacji hydraulicznej ( wywrotka).

Zabroniony jest rozładunek na nierównym lub miękkim podłożu

Zabronione jest poruszanie się z otwartymi i niezabezpieczonymi drzwiami i burtami.

Zabronione jest szarpanie pojazdem w czasie rozładunku/załadunku.

Zabroniona jest jazda z niezabezpieczoną plandeką oraz jazda z zalegającą  na plandece wodą, śniegiem lub lodem.

Zabroniona jest jazda, gdy pojazd nie jest połączony   z  pojazdem ciągnionym za pomocą przewodu zasilającego.

Po każdym rozładunku należy sprawdzić funkcjonowanie instalacji pneumatycznej i świetlnej pojazdu oraz oczyścić .

W czasie transportu ładunku skrzynia ładunkowa musi być zamknięta.

Zabronione jest samodzielne przeprowadzanie napraw i regulacji.

Zabrania się rozładunku i kiprowania pod liniami wysokiego napięcia.

  1. Plandeka.
  2. Rozwijanie plandeki. •

odbezpieczyć pasek zabezpieczający,

  • rozwinąć plandekę na całej powierzchni skrzyni aby przygotować wolną przestrzeń do załadunku
  • zabezpieczyć plandekę poprzez „ekspandery”, linki i oczka obrotowe, chwytki burtowe  na ścianie przedniej i tylnej oraz bocznej zabudowy przed i po załadowaniu towaru

W niesprzyjających warunkach atmosferycznych na dachu plandeki może gromadzić się woda lub śnieg, należy niezwłocznie usunąć nagromadzony materiał mogący uszkodzić plandekę.

Niedopełnienie powyższych czynności może stwarzać niebezpieczeństwo w warunkach ruchu drogowego